17. ožu 2013.

Prvijenac

Već duže vrijeme razmišljam o tome da pokrenem svoj lični blog, ali sam se dvoumila oko toga da li ću imati i vremena i dovoljno živaca, s obzirom da ne volim ništa da radim polovično i tek onako, reda radi. No, uvijek treba pokušati nešto novo i razbiti malo monotoniju svakodnevnice. S obzirom da već duže vrijeme radim na prekrajanju, dorađivanju, kombinovanju odjeće za naš Šareni Izlog, ovim ću samo upotpuniti naklonost koju imam prema modi i "igranju" sa istom. Da li će mi ići od ruke, will see .

Za početak je tu jednostavija kombinacija, koju sam imala sreće uslikati prije par dana dok je bilo toplije, jer sam jedna od onih koja na temperature i ispod 10 stepeni ne izlazi bez  neke deblje jakne ili kaputa. Sreća, pa nam slijedi ovaj lijepi, topliji dio godine, a ujedno i eksplozija boja i dezena. Malo je reći da jedva čekam.

E, da ja ne pričam puno dalje, neka slike kažu svoje.

 


Čizme: Retro shoes


Torba: poklon
Haljina: Von Gassler






Sat: ebay
Sako : ebay

Minđuše: CM

I, kako se vama sviđa ovakva kombinacija?




53 komentara:

  1. Woohooo ! Welcome u naš mali svijet ! ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro došla draga. Divna si. Jedva čekam još postova. Pratim i pratit ću tvoj rad. :*

    Proviri i ti u moj svijet. http://loveandmakeup.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, i odmah ću da provirim, savjeta i prijedloga oko make-up .a nikad dosta :).

      Izbriši
  3. dobro dosla! :)
    super ti outfit!!

    xx
    check out our blog and like our fb. page.
    http://vikingmode.blogspot.com
    http://facebook.com/vikingmode

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla...
    Divan outfit, samo naprijed s blogovanjem.
    Pratim te :*

    OdgovoriIzbriši
  5. dobrodosla :)) odavno sam stalker Sarenog izloga, kako bih uspjela ugrabiti neki dobar komad, aali.... bice srece valjda ... :D a do tada, radujem se novim postovima :)))


    http://www.streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobrodosla draga!
    Super mi je tvoj prvijenac, nausnice su mi prekrasne, plus sto ja volim Tuzlu tako da si me na prvu osvojila <3
    Pratim te obavezno i veselim se novim postovima.

    http://meteobeauty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i imaš veliko mahanje iz okoline Tuzle :).

      Izbriši
  7. predivnoo =D drago mi je da si pocela pisati blog =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :). Već mi je sve ovo malo novo, ali navići ću se :D.

      Izbriši
  8. Dobrodošla :) .. prvi post je super, baš mi se dopada haljinica i detalji.. <3

    E.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako mi je drago sto si odlucila da napravis blog i ovako nam prezentiras svoje outfite jer pratila sam Sareni Izlog i uvijek su mi se svidjale tvoje kombinacije :)
    Dobrodosla i zelim ti puno srece u blogovanju :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, ovdje je opet lakše malo izraziti sebe, dozvoljava puno više slobode, i hvala ti na ovako lijepoj dobrodošlici :*.

      Izbriši
  10. Dobro nam dosla!

    S obzirom na to da si svakako slikala svoje outfit-e, sigurna sam da ce ti blog ici od ruke!
    Zelim ti puno uspjeha!

    Pratim te :***

    OdgovoriIzbriši
  11. Welcome i mogu reci da si jako karizmaticna i da nam treba bas neko poput tebe!Pratimo se ?

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  12. dobro došla! prelijepa kombinacija! volim pletenice <3
    pratim te :*

    OdgovoriIzbriši
  13. O ovdje da ti napišem dobro nam došlaaa!!!!
    Ovaj post je odlična i radujem se narednim postovima.
    xx
    Pippy

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobro dosla i zelim puno srece u blogovanju :) Slatka haljinica :)

    OdgovoriIzbriši
  15. dobro dosla! :) po onome sto sam vidjela prije osjecam da ce ovo biti unikatan modni blog i to me jako raduje ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, meni će biti drago ako ne "iznevjerim" osjećaj koji imaš :).

      Izbriši
  16. za pocetak vise nego odlicno :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Dobrodosla, slazem se sa Ildom, fenomenalan pocetak :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kažu da su počeci najteži, a vama hvala na ovako finim riječima i podršci :*.

      Izbriši
  18. Welcome :)
    Nadam se da ćeš istrajati :) Divna kombinacija, i frizura <3
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  19. Dobrodosla :) i za prvi post super odradene slike ..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram se još malo navići da se slikam dok ljudi prolaze i zagledaju čudno :D. Hvala svakako :)

      Izbriši
  20. Weeellllcccooome :)
    Sviđa mi se taj sakoić, užasnoooo ! Ljubomorna sam :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Dobro nam došla. Nadam se da će tvoje blogovanje biti uspješno.
    Kombinacija je predobra!
    Pratim te :D



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  22. Ako vrijeme dozvoli, biće :D. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Kombinacija je savršena! Velkom i ako je moguće ukloni word verification! :)

    OdgovoriIzbriši