25. ožu 2013.

Čekajući Godoa

S obzirom da se na početku malo teže snalazim sa ovim blogerskim obavezama i u nedostatku vremena, nisam baš bila vrijedna sa novim postovima ali evo, ispravljam to. Čini mi se da sve što više priželjkujem  fino sunčano proljeće, sve teže i sporije dolazi. Kad se izađe vani jedino što vas dočeka je hladan vjetar, neočekivani snijeg a samim tim i crven nos i promrzle ruke.

No, i ovo hladnije vrijeme ima svoje prednosti, pa sam zato juče iskoristila dan da još jednom obučem svoj najdraži džemper, a možda i najdraži komad odjeće ikad. Inače sam zaljubljenik u cvijetne dezene, obožavam boje i šarenilo tako da je ovaj džemper savršen spoj svega što volim. Kapica je još jedan od komada koje volim samo jer je tako divno šarena. Sunce i vjetar su  poslužili da slike dobiju neki ljepši šmek, nadam se da se i vama sviđa.

Od sad me možete pratiti i na mojoj fb stranici :


Jakna : H&M











Torba: ebay

Čizme: Terranova


Džemper : H&M


Prsten: no name



Kapa : Accessorize



Do sledećeg posta, pokušajte uz čaj i neku dobru knjigu uživati u "čarima" ovih sivih dana.










23 komentara:

  1. jao predivan je dzemper, ali i sve ostalo, cizmice su mi takodje posebno interesantne ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične fotografije,a i outfit je super :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je divno. Bas mi je drago da si i ti napravila blog :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Znaš šta mi je super kod tebe?-To što neki komad,da ga vidim na plastičnoj lutki,sigurno ne bih ni pogledala,a ti ga upakuješ da valja-što stilski dobro što fotografski uštimano,i što je najbitnije-cijeli outfit zrači zbog načina na koji to nosiš-s osmijehom.I tako ti se ja vratim i po par puta da samo posmatram kombinaciju.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako si ovo samo fino sročila, da sam se postidila. Hvala ti puno, zaista :*

      Izbriši
  5. Dzemperak je super, kako si zadovoljna sa torbom? Bas sam neki dan gledala crnu i razmisljam da je narucim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da ja uvijek nosim puno stvari sa sobom odlična mi je, sve fino stane, zadrži lijep oblik i praktična za nositi. Kvalitet je i bolji nego sam očekivala :)

      Izbriši
  6. Tunika je preslatka a u cizmice sam se zaljubila! Odlicno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Džemperak i čizmice su predivniiiii :D

    OdgovoriIzbriši
  8. joooj sva si super, ali cizmice su san,
    jesu li iz neke nove kolekcije ili? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :). Nisu, prošle godine sam ih kupila ;).

      Izbriši
  9. dzemper mi je super zanimljiv :))) spoj proljeca i zime heheh

    od sada sam ti stalker, cuvaj se ... ahahah sala mala :) sasvim nevino pracenje bloga :)

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Genijalno nosis ove komade!
    Pravi si slatkis :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Super kombinacija :D


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Great photos!

    www.deluxefashionista.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Savrsena kombinacija , ja sam te cizme u teranovoj danima gledala al mi nesto nije palo na pamet da ih kupim nisu me ocarale al sad kad ih vidim na tebi bas su predobre :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih kupila na sniženju, tako da nisam ni razmišljala uopše nego odmah pokupila :D. Zaista su preudobne :).

      Izbriši
  14. Super kombinacija! Cvijetni print, torba, cizmice-odlicno :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Divan outfit! Pratimo se?

    ninafashionshow.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši