14. tra 2013.

Monochrome


Prethodnih dana sam bila malo lijena (malo više), nije mi se nikako dalo uraditi novi post ali je napokon sunce uspjelo da me pokrene. Nadam se da ću od sad češće da pišem ...

Iako sam ljubitelj jarkih boja, u posljednje vrijeme malo više nosim i hladnije tonove, nekako mi daju dovoljnu dozu elegancije. Znam da ovakav kroj suknje najljepše stoji visokim curama ali ja ne mogu da im odolim i s vremena na vrijeme pronađem i neku koja mi je prosto savršena, kao ova. Kožne jakne volim toliko da bih spavala u njima, mislim da se slažu sa bilo čim što obučete. Barem meni da ...

Ostavljam vas sa slikama i pozdravljam do narednog puta a do tada me možete pratiti i na fb stranici  Freak for Unique .






Torba: Trussardi





Cipele : no name


Suknja : no name
 




Naočale: ebay



Jakna: Pimkie



Broj komentara: 19:

  1. odlicnan outfit =D suknja je prelijepa a na tebi izgleda savrseno =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, predivan outfit ! zaljubila sam se u tu kombinaciju... Pratimo se? ^^

    OdgovoriIzbriši
  3. Torba me osvojila,a ni na jaknicu nisam imuna.:)
    Superiška..

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepa kombinacija :) Naočale mi se posebno dopadaju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ma savrseno ti stoji ta suknja! kombinacija je predivna, jakna i suncanice predobre! ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna si u ovoj kombinaciji..Bas mi se svidja i kako si kombinovala boje i ta jakna i suncanice i sve sve..<3

    OdgovoriIzbriši
  7. Savršen autfit!

    OdgovoriIzbriši
  8. Svidja mi se ovaj vintage feeling!
    Stvarno je odlicna suknja <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan outfit, sve mi se dopadaa ;)
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  10. ma sve je predivno :DDD

    xox
    bloisfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow! Odusevio me ovaj outfit! Super haljina i torba!
    Hvala na komentaru na mom blogu :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Divna si , pravo mi se skunja dopada ima ono nesto :*
    http://classyfashon.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. ti si prelepa...zracis...odlican je look...

    OdgovoriIzbriši
  14. savršeno, suknja je preslatka, ma cijela kombinacija :D, imamo iste naočale :)

    E. :*

    OdgovoriIzbriši